Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Ταξίδι στη Μ.Ασία

Ειχα στο νου μου από καιρό να κάνω ένα ταξίδι στη Μ. Ασία.Παράλληλα ήθελα να έχω και την εμπειρία ενός ταξιδιού με μηχανή εκτός Ελλάδας.Πολύ γρήγορα ανακάλυψα ότι ήταν λάθος απόφαση ! Είχα στ' αυτιά μου βέβαια όλες αυτές τις φοβίες για τον επί 400 χρόνια δυνάστη για τους δολοφόνους του Σολωμού κ.λ.π όμως καθησύχαζα τον εαυτό μου με νεώτερες πληροφορίες για 30 εκατ. τουρίστες, παραδοσιακή φιλοξενία, ευρωπαϊκό κράτος και άλλα...Αυτό που αντιμετώπισα με το που πάτησα Τούρκικο έδαφος ήταν άνευ προηγουμένου ! Ενοιωσα εχθρικότητα, εξαπάτηση, ειρωνία, καχυποψία και αυτό που ήθελα να κάνω άμεσα ήταν να επιστρέψω στη πατρίδα ! Με πολύ κόπο το ξεπέρασα και είπα να συνεχίσω με βαριά καρδιά ! Επί μία ώρα με είχαν και περίμενα σε κατάσταση ανησυχίας στο τελωνείο με σκοπό ένας "τυχαίος" ειλικρινά να πηγαίνει και να φέρνει τα χαρτιά μου από γραφείο σε γραφείο με στυλ χαβαλέ! Κυριολεκτικά η κατάσταση ήταν σουρεαλιστική ! όταν δε σε κατάσταση απόγνωσης τον πίεσα να μου δώσει διαβατήριο και άδεια μηχανής προφασίστηκε ότι διεκπαιρεώνει κάποιες διαδικασίες ακόμη.Πιο πολύ ανησυχούσα για την τύχη του διαβατηρίου μου.Απ' ότι υπέθεσα τελικά επειδή δεν έβγαζα άκρη προσπάθησα να τον δωροδοκήσω, όμως τελικά ούτε αυτή ήταν η αιτία της ταλαιπωρίας μου καθώς πήρε αρχικά τα χρήματα αλλά στη συνέχεια μου τα επέστρεψε και κράτησε μόνο 2 Ε όσο ήταν δηλ. η ταρίφα.
Απ' ότι κατάλαβα τελικά το γεγονός ότι ήμουν Ελληνας, μοτοσυκλετιστής, μόνος ίσως κινούσε κάποιες υποψίες αλλά πως δικαιολογείται το γεγονός ότι ήταν κι άλλοι δίπλα μου που υφίσταντο παρόμοια ταλαιπωρία ! Υπ' όψην ότι δεν μου ψάξαν καθόλου τα πράγματα !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου