Τετάρτη 29 Δεκεμβρίου 2010

Αγγελος και διάβολος




Κοντά στη θάλασσα είναι ένας τύπος που κρατάει μια φρατζόλα ψωμί και ταϊζει ένα τσούρμο από περιστέρια.Θέλει να πιάσει κουβέντα και με σταματάει...
-Τον βλέπεις αυτόν τον τρελόγυφτο; κρατάει ένα αεροβόλο και χτυπάει πουλιά.
Πέρασε και μου μίλησε για ξεκάρφωμα, όμως εγώ τ'άχω μετρήσει τα περιστέρια.Είναι πενήντα δύο.Κρίμα είναι τα ζωντανά.Κυτταξέ τον πάει προς τα κει...
-Για ποιό λόγο τα χτυπάει;
-Για να τα φάει.Ξέρεις τι ωραίος μεζές είναι;
-Δηλ. αυτός βρήκε τρόπο για να βγάλει το μεσημεριανό του !
-Α γειά σου.Είναι κρίμα τα ζωντανά, ξέρεις τι έξυπνα που είναι;Να κι άλλος τρελός πάει προς τα κει.Πιο πέρα είναι κάτι Πολωνοί,πάνε και κάθονται εκεί πέρα μεσ' στο δάσος.
-Μένουν εκεί;
-Οχι τώρα, το καλοκαίρι. Ομως γεμίζουν το μέρος σκουπίδια και είναι κρίμα γιατί είναι όμορφο μέρος.Εγώ έρχομαι χρόνια εδώ.Παλιότερα ήμουν ναυαγοσώστης στην παραλία αλλά είχα κότσια, όχι όπως τώρα...Είναι ωραίο μέρος, αλλά κάτι πρέπει να γίνει με τα σκουπίδια και τη σαβούρα.Πρέπει να αναλάβει ο δήμαρχος ο νομάρχης, ξέρω γώ;
Οι κερατάδες φάγανε λεφτά.Το ελληνικό το πήρε ένας σκυλάραπας απ' το Κατάρ!Δε βαριέσαι η Ελλάδα δεν αλλάζει...
-Και πυροβολεί λοιπόν τα περιστέρια ε; έχετε ακούσει που τα δηλητηρίασαν στο Σύνταγμα ;
-Ε αυτοί είναι άνθρωποι ανώμαλοι!κύτταξέ τα, είναι πολύ έξυπνα ζωντανά.Ξέρεις για τα ταχυδρομικά περιστέρια, έτσι δεν είναι;Εγώ είχα παλιότερα πολλά περιστέρια.Ξέρεις ότι πλησιάζει την αγέλη ένας αρχηγός και μπορεί να τα παραπλανήσει ώστε να τον ακολουθήσουν;
-Οι δεκαοκτούρες είναι είδος περιστεριού;
-Ναι αλλά είναι γκρινιάρικα πουλιά !Ομως έχουν και προτερήματα. Ξέρεις ότι άν πεθάνει το ταίρι τους δεν ξαναζευγαρώνουν και μένουν έτσι;
Λοιπόν θα κάνεις μπάνιο;
-Δεν ξέρω μπορεί...
-Καλό παλληκάρι φαίνεσαι!πως σε λένε;
-Στράτο
-Εμένα Αγγελο...
(Το περιστατικό είναι πραγματικό.)



-

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου